ISOV 6 – Celovita podpora zaposlenim v socialno varstvenih zavodih
V uporabi je že šesta različica, ki smo jo pripravili v tesnem sodelovanju z našimi strankami s katerimi soustvarjamo in dopolnjujemo učinkovitost programske rešitve in jo po potrebi prilagodimo posebnostim zavoda.
Nekatere izmed novosti, ki vam jih ISOV 6 nudi so:
- Enostavnejša in hitrejša uporaba
- Preglednejši in prenovljen vmesnik
- Dopolnjen modul za obravnavo uporabnikov na osnovi obrazcev
- Enostavno globalno iskanje iz katerega koli dela ISOVa
- Prenovljen in preglednejši osebni in zdr. karton uporabnikov
- Prenovljeni moduli za izdajo računov
- Celovit pregled nad aktualnimi informacijami in spremembami
- Direktorski informacijski sistem
- Dopolnjen nabor izpisov in poročil, ter arhivskih podatkov
- In še mnogo več.
Pomembna prednost naše rešitve je integriranost sociale in zdravstva, saj omogoča zajem podatkov, pripravo poročil, izmenjavo in spremljanje poročil ter obračunov v okviru same aplikacije.
Ker ISOV deluje kot spletna aplikacija, vam je na voljo praktično vedno in povosod, za uspešno delovanje pa potrebujete le povprečno zmogljiv računalnik s spletnim brskalnikom in dostop do interneta. Z gostovanjem na naših strežnikih vas razbremenimo skrbi pred izgubo podatkov, vzdrževanje informacijskega sistema in servisiranja strežnika.
Pridružite se zadovoljnim naročnikom utečenih in preverjenih funkcionalnosti!